Follow Dashboard
TITLE; homework owhh homework ^^,
Sunday, January 27, 2013 | 11:25 AM | 0 comments
 
Hai korangg...da lama aku tak update entry kann kann?? rindu rasanya nak berblogging macam dulu...sowy laa sekarang nie da kurang aktif coz nak tumpukan pada pelajaran..tahun nie aq candidate SPM so nak kena banyak buat revision dan homework pown sekarang nie daa bertimbun timbun dekat atas meja belajar aq..nie cuti skolah pown de homework gak..asal cuti jerk homework,homework jerk cuti... cuti cuma 3 hari jerk tapi homework gilerr banyak.. .nak tanya nie mesti korang banyak homework kann yang nakk kena buat?? aku sekarang nie tengah tension gilerr tahap gaban yang paling maksimum tau x??..asal dengan sejarahnye nak kena wat modul sampai habis bab2 la,perdagangannye lagi...arrghhh!! nak menjerit rasanya di hatiku saat nie...*hello cik feera oii..dah  tak sedar2 lagi ke yang diri awak tu tahun nie nak SPM...so wajarla kann cikgu bagi homework banyak?? itu pown nak marah marah marah bebel bebel bebel... *copy ayat Jambu huhuhu....tolong jangan ikut perangai sesat aku nie erkk...okk la aku rasa cukup la setakat ini saja aku bebel...nanti kalau aku tulis panjang2 berjela jenuh juga korang nak baca ye dokk?? tapi nak ke korang  baca blog aku?? *huh de aku kesah korang nak baca ke tak..ok la nak stop japp buat homework yang sudah bertimbun-timbun nie...nanti kalau ada entry lain aku akan update okk...aku chaw chin chaw dulu ye cikk blog...rehat2 laa dulu ye...cian cikk blog terpaksa dengar aku membebel...bubye...peace yoww... ^^,


Old things | New things