Follow Dashboard
TITLE; WelcOme Back to SchoOl....wohOo!! ^^,
Tuesday, January 1, 2013 | 9:06 AM | 0 comments


Hye u all.....first entry 2013....sebelum tuu nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU....maafkan saya kerana terlambat wish kat korang semua..tak ada kesempatan nak ucapkannya..tapi tak apa belum terlambat lagi kann...macam mana azam korang pada tahun nie? harap tahun nie more better than tahun lepas...dah puas ke belum cuti?? ke nak cuti sebulan lagi?? banyak lah nak cuti lagi....esok dah kena kembali ke sekolah balik lahh weii...so kembali lah saya ke rutin harian sebagai seorang pelajar yang berwibawa...Cehhh!! tak sabar rasanya nak berjumpa dengan member2 dan my secret admire...macam mana erk rupa dia sekarang?? excited gilerr aku....Tahun nie otak saya harus berkerja keras setiap hari...maklumlah kann tahun nie saya candidate SPM victim...OMG tak percaya saya nak SPM tahun nie...masih ada 11 bulan lagi dari sekarang sebelum menjelangnya hari yang menakutkan..mungkin rutin harian saya menghadap lappy nie kena dikurangkann....bukan perlu dikurangkan lagi malah mungkin saya tak akan pernah menghadap lappy nie untuk tahun nie...ciann lappy saya nie kann...terpaksa lahh dicutikan buat sementara waktu...saya pasti akan merinduimu...Ok lahh itu saja kot yang saya nak cakap...

p/s : WELCOME BACK TO SCHOOL...SMKTP TOMORROW I'LL BE BACK....
        WAITED FOR ME?!!!........... ^^
       


Old things | New things